♦ Sommar 2016

Sommar, sommar, sommar, som jag hade längtat efter dig. Jag är inte alls nöjd över sommarens väder, och jag har nog aldrig skådat mig själv såhär blek som jag är nu i slutet av en sommar. Men nåväl, trots att vädergudarna inte var på vår sida så var ändå aktiviteterna på min sida. Jag har hunnit mycket. Bland annat jobbat med tre helt olika jobb, men jag har även fått mina lediga stunder såhär under mitt sista sommarlov. Jag har bilat genom halva Sverige upp till Boden, hälsat på en god vän i Oslo och sett polisbilar köra på två hjul, sprungit mig alldeles regnbågsfärgad, hängt upp och ner på Liseberg och även cyklat tandem på vilda gator i Budapest. Denna stad, Budapest, var helt klart största plusset på denna sommar, vilken vacker stad, och vilka bra vänner jag har. Kan varmt rekommenderas! 
Dessutom har en av mina närmsta vänner fått världens gulligaste tös. Jo, men min sommar var nog rätt awesome ändå!
 
 
 
 
 
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]:

Underbara bilder :)

Kommentera inlägget här: